Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΣ

Παραλογισμός............



Γεννήθηκα στην Ελλάδα, την πιο

όμορφη χώρα του κόσμου (λένε).

Έχει γαλανό ουρανό, λαμπερό ήλιο

και απέραντες θάλασσες, γόνιμο έδαφος, πλούσιο υπέδαφος, ένδοξη ιστορία.




Ζω σε μια χώρα που αγνοεί τα

παραπάνω.Ζω σε μια χώρα που έδωσε τα φώτα
στην ανθρωπότητα, αλλά τώρα ζει στο σκοτάδι. Ζω σε
μια χώρα που ίδρυσε Σχολές αλλά υποβαθμίζει τα σχολειά της .Ζω σε
μια χώρα που έγραψε τεράστια ιστορία αλλά δεν τη διδάσκει στα παιδιά της.Ζω σε
μια χώρα που διαθέτει ικανότατους πολίτες αλλά κυβερνάται (συνήθως)
από... άλλους.
Ζω σε
μια χώρα που λάτρεψε τον Ξένιο Δία, αλλά φέρεται αφιλόξενα στα παιδιά
της .Ζω σε μια χώρα που επιβραβεύει
τους απατεώνες και τιμωρεί τους έννομους. Ζω σε
μια χώρα με έντιμους πολίτες που αγωνίζεται να τους μετατρέψει σε
ανέντιμουςΖω σε μια χώρα που αμείβει
πλουσιοπάροχα τους τεμπέληδες και πετά αποφάγια στους σκληρά
εργαζόμενους.Ζω σε μια χώρα που οι πολίτες
διακρίνονται σε όλες τις άλλες χώρες εκτός από τη δική τους (μου).
Ζω σε
μια χώρα που παράγει λαμπρά μυαλά αλλά τα κλείνει στην κατάψυξη ή τα
στέλνει εξορία και βολεύεται με τους βλάκες.Ζω σε
μια μεγάλη σε ιδέες και έκταση (κάποτε) χώρα που πολέμησε για να
συρρικνωθεί. Ζω σε μια χώρα που γέννησε τη
σάτιρα και τώρα σατιρίζεται.Ζω σε μια χώρα που δίδαξε την
αλήθεια και τώρα ζει στο ψέμα. Ζω σε
μια χώρα που θέσπισε τους αγώνες αλλά ξέχασε ν’ αγωνίζεται.
Zω σε
μια χώρα που η Θέμις εγκατέλειψε.Ζω σε
μια χώρα που μεγαλούργησε στο παρελθόν, επένδυσε στο παρόν και
αποκεφάλισε το μέλλον.Ζω σε μια χώρα που δίνει λίγα και
ζητάει πολλά. Ζω σε μια χώρα που γέννησε τον
πολιτισμό, τις τέχνες τις επιστήμες, αλλά εγώ είμαι τούβλο .Ζω σε
μια χώρα που την υπερασπίστηκαν ήρωες, αλλά εγώ είμαι δειλός (μάλλον).
Ζω σε
μια χώρα με πάμπλουτους πολίτες αλλά ο ίδιος κι εγώ μαζί, είμαστε σε

πτώχευση. Ζω σε μια χώρα που νομιμοποίησε το
ανέντιμο .Ζω σε μια χώρα που οι πολίτες της
ξέχασαν να σέβονται αλλήλους.Ζω σε
μια χώρα που γέννησε έναν Σωκράτη και τον σκότωσε.Ζω σε
μια χώρα που τρώει τα παιδιά της.
Ζω σε
μια χώρα που φοβάμαι πως δεν είναι πια η Πατρίδα μου... Ωστόσο,
ζω σε μια χώρα που την αγαπώ!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου